Колись давно, коли учень робив свої перші кроки на шляху вивчення математики, робота з грошима зводилась до розпізнавання купюр та елементарних операцій з дрібними сумами. Тепер, коли учень вивчив вже досить складні теми, і робота з грошима стає значно цікавішою і повʼязується з відсотками. Зокрема, у ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься обчислювати суму податків, які треба сплатити в залежності від ставки, що в свою чергу коливається в різних країнах. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься таблиця з потрібними для обчислень даними. У таблиці називається країна та податкова ставка, яка там діє. У формулюванні завдання, яке міститься над таблицею, вказується, яка сума грошей має бути опрацьована. Дитина бере цю суму та обчислює, скільки податків має заплатити той, хто має цю суму в першій та в другій країнах. Податки подаються у відсотках, тож ця вправа дозволяє учню покращити навички роботи з цими математичними одиницями та навчитись більш впевнено знаходити відсоток від числа. Крім того, це завдання значно розширює кругозір учня, якому батьки можуть розповісти про податки, їхнє призначення та те, чому вони відрізняються в залежності від країни і як це впливає на життя в цих державах. Податкова ставка, вказана у вправі, не є справжньою, хоча завдяки цьому завданню дитина й дізнається щось нове про навколишній світ. На новий етап школяр переходить тоді, коли заповнить таблицю повністю, тобто введе туди результати обчислень, тобто суми грошей після стягнення податків в обох країнах. Кожна таблиця супроводжується ілюстраціями, які зображують персонажів, одягнутих у традиційний національний одяг. Ці малюнки урізноманітнюють візуальний ряд вправи та роблять її більш цікавою для виконання.
Учень/учениця: вміє формулювати означення пропорції.
Учень/учениця: формулює основну властивість пропорції.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.