Ювелірне мистецтво, спортивні гонки – всі ці теми дуже цікаві для дитини, однак у повсякденному житті людина з ними стикається не так вже й часто. Тим не менш, важливо не лише використовувати знання про відсотки у задачах, а й вміти порівнювати їх між собою. Цьому й присвячено дану вправу, яка підсумовує знання з цілого цього курсу. На екрані перед дитиною міститься робоча зона з кількома числами та відсотками від них. Над ними міститься формулювання завдання, де вказується принцип сортування – від меншого до більшого або навпаки, від більшого до меншого. Учень має знайти відсоток від кожного числа і переставити початковий вираз на його місце у цій лінійці. Всі математичні операції дитина виконує подумки. Поки школяр знаходить відсоток від другого числа, тримає в памʼяті результат опрацювання першого, поки працює над третім – памʼятає перший та другий результати. Коли учень розподілить всі вирази на свої місця, то пройде на новий етап вправи, де треба буде опрацювати вже інші математичні одиниці та відсотки. Зробити це, загалом, досить просто, адже вже має і практичний досвід знаходження відсотків від числа, і знання цієї теми. Але головне, що демонструє ця вправа – це те, як важливо розуміти співвідношення між числами та відсотками. Наприклад, «20%» від «350» це більше, ніж «10%» від «200», і більше навіть, ніж «7%» від «600», хоча якщо порівнювати лише числа без відсотків, то третє більше навіть, ніж сума двох перших. Таким чином учень остаточно закріплює знання відсотків та отримує правильне розуміння особливостей цієї теми. А для того, щоб урізноманітнити завдання, поряд із робочою зоною знаходиться малюнок, який, хоча й не має відношення до математики, але є досить приємним візуально.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.