Тема відсотків є не лише досить цікавою. Вона також повʼязується з багатьма іншими математичними розділами. Якщо у попередньому завданні демонструвалось, як відсотки повʼязані з десятковими дробами, то цього разу відсотки будуть виражатись за допомогою кругових діаграм. Чому з ними? Кругова діаграма, як і відсотки, показує частини цілого. Круг загалом – це і є ціле, тобто «100%». Будь-який сектор, незалежно від того, наскільки він великий або малий відносно інших, є частиною круга, його можна порівняти з іншими секторами, але його розмір не може бути більшим, ніж сума всіх секторів. Тому для наглядної демонстрації відсотків кругові діаграми використовується дуже часто – в тому числі і в повсякденному житті, наприклад, на робочих нарадах або у виробничих схемах. На екрані перед учнем міститься зображення такої діаграми – нової для кожного наступного етапу. Кожен сектор займає певний обʼєм кола, який можна виміряти у відсотках. При цьому кожен сектор, як і діаграма загалом, повʼязані з певною темою. Наприклад, діаграма показує вік українців: скільки населення до якої групової категорії належить. Над діаграмою вказується мета пошуків. Учень знаходить сектор, який відповідає на питання, після чого дізнається його розмір у відсотках шляхом віднімання від «100%» суми інших секторів. Діаграма супроводжується ілюстраціями, тематично повʼязаними з тим, що означають ці сектори. Коли школяр вписує у порожню клітинку під діаграмою відповідь, то проходить на новий етап завдання, де дізнається новий спосіб використання відсотків та діаграм. Завдяки цьому дана вправа не лише корисна для вивчення відразу двох математичних тем, а й розширює кругозір учня й демонструє прикладну сторону математики.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.