Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Стовпчаста діаграма може використовуватись для різних дій, процесів, досліджень. Один із способів її використання полягає у тому, щоб порівняти різні сторони ходу певного процесу протягом певного проміжку часу. Так використовуються подвійні діаграми, які будуть опрацьовані протягом проходження цього завдання. Подвійна стовпчаста діаграма, як це зрозуміло з назви, має по два стовпчики на кожен розділ. Наприклад, у діаграмі відбувається дослідження зміни співвідношення прибутку та витрат протягом половини року. Тоді береться шість місяців, і у кожному будується свій стовпчик – перший, який присвячено витратам, та другий, який присвячено доходам. Завдяки цьому можна порівняти не лише співвідношення обох стовпчиків у рамках кожного місяця, а й подивитись на ситуацію в цілому, щоб зрозуміти, який місяць був найбільш успішним у результаті найбільшої різниці між прибутком та витратами. На екрані перед дитиною міститься зображення таблиці з відповідними даними та каркасом такої діаграми. Дані у таблиці змінюються на кожному наступному етапі вправи. Учень досліджує каркас діаграми і бачить, де потрібно вказати доходи, де – витрати, та за який з місяців відповідає той чи інший розділ діаграми. Школяр аналізує дані з таблиці та переносить їх на діаграму, будуючи відповідні стовпчики тої висоти, що зазначена в таблиці в числовому еквіваленті. Наприклад, якщо там вказано, що прибуток за серпень становить «500», то учень знаходить розділ серпня, після чого будує стовпчик прибутку (який відрізняється від стовпчика витрат за кольором) так, щоб його висота сягала відмітки «500». Коли школяр повністю перенесе інформацію з таблиці у діаграму, то пройде на новий етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ь.3
Створюємо подвійні діаграми
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися