Стовпчаста діаграма може використовуватись для різних дій, процесів, досліджень. Один із способів її використання полягає у тому, щоб порівняти різні сторони ходу певного процесу протягом певного проміжку часу. Так використовуються подвійні діаграми, які будуть опрацьовані протягом проходження цього завдання. Подвійна стовпчаста діаграма, як це зрозуміло з назви, має по два стовпчики на кожен розділ. Наприклад, у діаграмі відбувається дослідження зміни співвідношення прибутку та витрат протягом половини року. Тоді береться шість місяців, і у кожному будується свій стовпчик – перший, який присвячено витратам, та другий, який присвячено доходам. Завдяки цьому можна порівняти не лише співвідношення обох стовпчиків у рамках кожного місяця, а й подивитись на ситуацію в цілому, щоб зрозуміти, який місяць був найбільш успішним у результаті найбільшої різниці між прибутком та витратами. На екрані перед дитиною міститься зображення таблиці з відповідними даними та каркасом такої діаграми. Дані у таблиці змінюються на кожному наступному етапі вправи. Учень досліджує каркас діаграми і бачить, де потрібно вказати доходи, де – витрати, та за який з місяців відповідає той чи інший розділ діаграми. Школяр аналізує дані з таблиці та переносить їх на діаграму, будуючи відповідні стовпчики тої висоти, що зазначена в таблиці в числовому еквіваленті. Наприклад, якщо там вказано, що прибуток за серпень становить «500», то учень знаходить розділ серпня, після чого будує стовпчик прибутку (який відрізняється від стовпчика витрат за кольором) так, щоб його висота сягала відмітки «500». Коли школяр повністю перенесе інформацію з таблиці у діаграму, то пройде на новий етап.
Учень/учениця: зображує та знаходить на малюнках стовпчасті та кругові діаграми.