Графіки будуються для того, щоб проаналізувати зміни, які відбуваються з плином часу у тих чи інших процесах та явищах. При цьому один графік може бути присвячено різним подіям або обʼєктам опрацювання. Таким чином утворюється подвійний графік – структура, яка містить у собі два інформаційні блоки. Це відбувається тоді, коли тема дослідження одна й та сама, а порівняти з урахуванням зміни та часу можна не лише один обʼєкт через певний час, а відразу кілька. Цим і займеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься таблиця, яка присвячена двом обʼєктам порівняння. Подається певна інформація стосовно них, при чому така, яка може бути виміряна за допомогою чисел. Під таблицею – каркас для графіка. Під каркасом – дві активні кнопки. Коли школяр натискає на першу, то всі точки, які він буде позначати після цього, стосуватимуться першого обʼєкта. Коли ж учень натисне на другу, то відповідно всі точки, які будуть відмічені після цього, стосуватимуться другого обʼєкта дослідження. Якщо у попередньому завданні дитина будувала подвійну стовпчасту діаграму, то тут будуватиме звичайний графік з точками, які поєднуються відрізками. Учень аналізує дані, які містяться у таблиці, після чого переносить інформацію, яка присвячена першому герою або обʼєкту опрацювання на графік. Для цього школяр натискає на одиничку під каркасом і виділяє відповідні точки на ньому. Коли дитина закінчить переносити всі ці точки на графік, то побачить криву, яка відповідає зміні тої чи іншої характеристики цього обʼєкта протягом часу. Після цього залишається виконати аналогічний набір дій для другого обʼєкта. Далі можна інформацію про них порівняти.
Учень/учениця: зображує та знаходить на малюнках стовпчасті та кругові діаграми.