Множення – математична дія, яку дитина вивчала ще з молодшої школи. При чому тоді для того, щоб напрацювати навички множення одноцифрових чисел, учень використовув таблицю множення – те, що є базовою основою для виконання цієї дії і залишиться нею в майбутньому. Формат таблиці дійсно найбільш зручний та ефективний для вивчення цієї теми. Хоча коли дитина переходить до множення багатоцифрових чисел, аналогічна таблиця вже не могла б допомогти (адже в ній надто багато елементів), все ж приклади, які мають такий формат подачі інформації, досить зручні. У ході виконання цього завдання школяр працюватиме з ними. На екрані міститься зображення невеличкої таблиці, кожен стовпчик якої підписано. Наприклад, у першому знаходяться числа, тоді як у другому – результат множення кожного з них на інший множник. Над таблицею міститься формулювання завдання, де вказуються координати рядка, який треба опрацювати. Наприклад, дитині треба знайти множник, який було використано для третього рядка. Тоді учень шукає третій рядок і співвідносить добуток з даним множником. Школяр відразу оцінює, яким мав би бути другий множник, скажімо, чи міг би він бути круглим числом, чи мав би він велику цифру у розряді десятків (адже обовʼязково обидва множники є двоцифровими числами) тощо. Варіанти знаходяться під таблицею. Дитина оцінює кожен та подумки виконує дію множення вказаного у першому стовпчику числа на ці варіанти, знаходячи потрібний. Коли дитина вибирає правильний варіант, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, хоча у таблиці будуть інші приклади, та й згідно з умовами шукати необхідно буде вже новий рядок.