Одна з перших та ледь не найвідоміша з компʼютерних розваг у світі – тетріс, яка виникла ледь не в середині минулого століття. Тетріс є логічною грою, яка розвиває просторове мислення та вміння працювати з геометричними фігурами на площині. Ця вправа пропонує дитині поринути у минуле компʼютерних розваг та пограти в тетріс. На екрані міститься робоча зона, де вже є кілька фігур, що мають певне незмінне положення. Поза межами цієї зони знаходиться ще кілька фігур, і для того, аби вони не змішувались, всі фігури зображено у різних кольорах. Фігури будуються з маленьких квадратиків, які мають різне положення відносно одне одного. Над робочою зоною міститься формулювання завдання. Там ставиться задача перед учнем, наприклад, перемістити до робочої зони фігури так, щоб заповнити нижні дві лінії. В такому випадку дитина шукає з-поміж фігур поза робочою зоною такі, які підходять до порожнин, не накладаючись на інші і не залишаючи вільного простору, який не можна було б заповнити ще однією фігурою з наявних. Цей формат тетрісу спрощений, адже не потрібно обертати фігури навколо їх осі, однак, і це завдання є не таким простим. Учень має використати аналітичні здібності та уяву, щоб виконати це завдання. Коли школяр виконує те, що сказано у формулюванні завдання, то проходить на новий етап до інших початкових умов, хоча фігурки для опрацювання залишаться майже такими ж, адже вони наслідують стиль справжнього тетрісу. Змінитись може і мета, тож слід уважно читати завдання. Коло робочої зони міститься зображення ще однієї дитини, яка грає у щось своє і складає компанію учню, посилюючи ігровий і розважальний аспект завдання, попри який ця вправа залишається важливою для розвитку просторового мислення дитини.