Відсотки – тема досить цікава, адже вона пропонує по-новому подивитись на математичні операції. Відсоток – одна сота числа, при чому – будь-якого. Тобто будь-яке число сприймається як ціле, як «100%», а вже відносно цього і відбувається основна робота. Тобто «20%» від «12 000» і «20%» від «300» будуть різними числами, якщо порівняти їх між собою, але як перше, так і друге становлять одну пʼяту від чисел, з якими вони були повʼязані. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити відсотки від числа, про яке б число не йшла мова. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони, яка виглядає як градаційна лінійка. У ній позначаються частини цілого у відсотках від «0%» до «100%». Над цим зображенням міститься формулювання завдання, де вказується пара чисел та ставиться питання: скільки одне число становить у відсотках від іншого. Наприклад, відомо, що «50%» є половиною. Це означає, що «50» це «50%» від «100», а «124» це «50%» від «248». Відповідно, якщо учню треба знайти відсоток, який «30» становить від «60», то виділити треба як раз ці «50%». Школяр порівнює числа, які вказані у завданні, аналізуючи те, яку частину більшого складає менше. Після цього відмічає відповідний відсоток у робочій зоні. Коли дитина це робить, то вся ця зона від «0%» і до вказаного відсотка заповнюється кольором. Це дає учневі зрозуміти: вказане число становить певну частину від більшого, і цю частину можна показати на ілюстрації для наочності. Коли школяр позначає правильний відсоток, то проходить на новий етап, де треба буде порівняти абсолютно іншу пару чисел. Таким чином учень і тренується вказувати відсоток від числа, і навчається правильно сприймати числа в рамках цієї теми.
Учень/учениця: розрізняє пряму та обернену пропорційності.
Учень/учениця: розуміє, що таке поділ числа у даному відношенні.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.