Існує кілька одиниць, які використовуються для виміру часу. Всі вони є частиною однієї системи, чим вимірювання часу відрізняється, скажімо, від вимірювання ваги або довжини, адже у світі є кілька різних систем для цього. Оскільки хвилини, години, дні є частиною однієї системи, між ними утворюються ієрархічні стосунки: у одній хвилині «60 секунд», у одній годині – «60 хвилин», у одній добі – «24 години», а в одному тижні «7 діб» і так далі. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься відтворювати порядок міри часу. На екрані перед учнем міститься кілька наборів позначень часу, при цьому в одному наборі містяться різні одиниці, які повʼязані між собою. Наприклад, «3 години і 45 хвилин». Для того, щоб школяр не заплутався, а також аби урізноманітнити візуальний ряд завдання, кожен такий набір виповнено у іншому кольорі. Мета сформульована над рядом із мірами часу. Наприклад, їх треба розмістити у порядку зростання. Тоді дитина знаходить міру, що означає найменший проміжок часу з-поміж всіх наведених, після чого переміщує її на початок послідовності, а після цього відносно до неї будує решту ряду. Якщо ж необхідно утворити послідовність у порядку спадання, то спочатку учень знаходить найбільший проміжок часу, і орієнтується на нього. Школяр має памʼятати про внутрішню ієрархію: спершу необхідно звертати увагу на години, а вже потім на хвилини. Наприклад, «4 години і 45 хвилин» є меншим проміжком, ніж «5 годин і 59 хвилин». Переходити до порівняння хвилин треба лише тоді, коли години у двох проміжках часу однакові. Коли дитина вибудовує правильну послідовність то проходить до іншого етапу завдання, де треба буде опрацювати нові числові проміжки за іншим принципом, також вказаним у завданні.