Працюючи з числами на цьому рівні вивчення математичної науки, дитина стикається відразу з двома протиставними групами: є числа відʼємні та додатні, є числа цілі та дробові. Аби узгодити цю диференціацію та зробити з неї єдину цілісну систему, дитині слід, перш за все, навчитись відтворювати порядок таких чисел при лічбі, тобто визначати, яке з них менше, а яке - більше. Цьому й присвячено дане завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох різноманітних чисел. Серед них є цілі числа як відʼємні, так і додатні, а також дробові, що мають формат десяткових дробів. Цікаво, що серед них є й звичайні, й такі, перед якими є знак мінус. Таким чином, дитина знайомиться з комбінацією цих понять на практиці. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб розмістити числа по порядку зростання. Зробити це досить просто, якщо памʼятати, що чим більшим є число з мінусом, тим більш далеко воно знаходиться від нуля, відповідно «-15» є меншим числом, ніж «-4» і тим паче меншим, ніж «3». З іншого боку школяр має памʼятати й про те, що дріб – це завжди лише частина одиниці, тож «4,9898» є меншим числом, ніж «5», але більшим, ніж «4» або «4,5». Якщо ж дробом є відʼємне число, то описане вище правило зберігає актуальність: «-5» є більшим числом, ніж «-5,6», але меншим, ніж «-4». Коли школяр відновить правильний порядок чисел від меншого до більшого, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій з іншими раціональними числами. Щоб учень не заплутався, кожне з них зображено в іншому кольорі, ніж інші. Крім того, вправа супроводжується малюнками, які, хоча й не мають сюжетного звʼязку з математикою, але урізноманітнюють вправу та роблять її цікавішою.