Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Працюючи з числами на цьому рівні вивчення математичної науки, дитина стикається відразу з двома протиставними групами: є числа відʼємні та додатні, є числа цілі та дробові. Аби узгодити цю диференціацію та зробити з неї єдину цілісну систему, дитині слід, перш за все, навчитись відтворювати порядок таких чисел при лічбі, тобто визначати, яке з них менше, а яке - більше. Цьому й присвячено дане завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох різноманітних чисел. Серед них є цілі числа як відʼємні, так і додатні, а також дробові, що мають формат десяткових дробів. Цікаво, що серед них є й звичайні, й такі, перед якими є знак мінус. Таким чином, дитина знайомиться з комбінацією цих понять на практиці. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб розмістити числа по порядку зростання. Зробити це досить просто, якщо памʼятати, що чим більшим є число з мінусом, тим більш далеко воно знаходиться від нуля, відповідно «-15» є меншим числом, ніж «-4» і тим паче меншим, ніж «3». З іншого боку школяр має памʼятати й про те, що дріб – це завжди лише частина одиниці, тож «4,9898» є меншим числом, ніж «5», але більшим, ніж «4» або «4,5». Якщо ж дробом є відʼємне число, то описане вище правило зберігає актуальність: «-5» є більшим числом, ніж «-5,6», але меншим, ніж «-4». Коли школяр відновить правильний порядок чисел від меншого до більшого, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій з іншими раціональними числами.  Щоб учень не заплутався, кожне з них зображено в іншому кольорі, ніж інші. Крім того, вправа супроводжується малюнками, які, хоча й не мають сюжетного звʼязку з математикою, але урізноманітнюють вправу та роблять її цікавішою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.2
Відтворюємо порядок раціональних чисел
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися