Симетрія – досить специфічне та цікаве явище, яке можна сприймати по-різному в залежності від того, до якого виду вона належить. Зокрема, існує так звана осьова симетрія. Це коли на предметі є лінія, тобто вісь, яка розділяє його на дві однакові за розміром половини. Якщо предмет, наприклад, аркуш паперу, зігнути по цій лінії, то половинки повністю співпадуть. Симетричними вони будуть тоді, коли при такому згині між ними не буде ніяких розбіжностей. Це стосується не лише форми, а й змісту, наприклад, якщо на одній половинці зображено зірку, то на другій теж має бути зображено зірку, і не просто подібну, а таку, що ідеально співпаде з першою, якщо аркуш зігнути. У ході виконання цього завдання дитина на практиці познайомиться з явищем осьової симетрії. На екрані перед учнем міститься зображення прямокутного робочого поля, яке грає роль такого аркушу. На ньому – вісь, тобто пряма лінія «згину». По обидва боки від неї містяться зображення різних предметів. Учень має визначити, чи симетричні вони. Звісно, зігнути зображення дитина не може, тож залишається лише використати уяву та проаналізувати зображення з точки зору їх симетричності. Коли дитина зрозуміє, чи є малюнки симетричні відносно лінії, чи ні, то вибере один із варіантів відповіді, які знаходяться під зображенням. Коли школяр це зробить, то пройде на новий етап вправи, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Малюнок буде іншим, хоча механіка виконання завдання залишиться такою ж. Ця вправа досить проста, але учень має памʼятати відмінність симетричних обʼєктів від однакових: якщо від зображеної з одного боку аркуша кульки йде промінь до осі направо, то подібний промінь від кульки по інший бік лінії має йти не направо, а теж до осі.