Математичні приклади можуть приймати різноманітний вигляд. Більшість таких виразів, щоправда, мають формат досить звичний: два або більше числа, між якими знаходиться символ, що позначає ту чи іншу математичну дію, а після них – знак рівності, через який йде число, котре є результатом цієї дії. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розвʼязувати приклади, що мають інший вигляд. На екрані перед учнем міститься зображення специфічної числової схеми. Двоцифрове число, яке є першим множником, знаходиться у основі структури, і від цього числа відходить кілька напрямків. Кожен промінь містить на собі другий множник, а закінчується цей відрізок числом, що грає роль добутку. Таким чином, формується специфічна схема, яка у образному вигляді будує відразу кілька прикладів із дією множення, де один множник спільний для всіх виразів, тоді як другий для кожного свій. При цьому математичні символи, потрібні для того, щоб позначати відносини між числами, подаються перед попередніми числами. Наприклад, знак рівності стоїть після другого множника, а знак множення – після першого. Однак, числа, що грають роль добутків, розміщено хаотично. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити їх таким чином, аби ці числа знаходились на своїх місцях, тобто були результатом множення для тої пари чисел, на відрізку якої вони знаходяться. Коли школяр знаходить відповідність для кожного прикладу, то проходить на новий етап до іншого подібного набору виразів із множенням.