Відсоток – це одна сота цілого. Відповідно відсотки, хоча й є самостійною темою, все ж повʼязується з дробом. Можна навіть сказати, що відсотки можна зобразити у вигляді дробу, але тільки одного – десяткового, що має два знаки після коми або сотню на місці знаменника. Таким чином, правильне співвідношення відсотків із дробами цього виду дасть дитині можливість краще зрозуміти відсотки загалом та те, що з ними можна робити. Цьому співвідношенню й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься зображення пар математичних одиниць. В одному стовпчику – десяткові дроби вказаної вище структури, тобто такі, що мають десяті та соті й нуль цілих. В іншому стовпчику – відсотки. Між тими числами, що містяться в кожному рядку міститься по знаку рівності, але спочатку відсотки дробам не відповідають. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб змінити це, перемістивши відсотки до дробів, яким вони відповідають. Наприклад, «34%» це «0,34», а «78%» це «0,78», тоді як «50%» це «0,5». Загалом, це завдання дуже просте, однак, учень має памʼятати про особливості зображення дробів. Наприклад, про те, що нуль після останньої значущої цифри в десяткових дробах не пишеться, тоді як у відсотках число записується завжди повністю. Для того, щоб дитина не заплутався, а також для урізноманітнення візуального ряду, відсотки та числа зображені в різних кольорах. Коли школяр перемістить відсотки до «своїх» дробів, то пройде на новий етап завдання, де треба буде аналогічним чином опрацювати нові математичні одиниці. Ця вправа вимагає від учня уваги, але головний її акцент – на розумінні звʼязку між дробами та відсотками, розумінні, яке знадобиться дитині в майбутньому.
Учень/учениця: розрізняє пряму та обернену пропорційності.
Учень/учениця: розуміє, що таке поділ числа у даному відношенні.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.