Події, які відбуваються в навколишньому світі, можуть бути більш або менш ймовірними. Деякі трапляються часто, бо ймовірність їх досить висока, деякі – рідше. Найменш вірогідні події прийнято вважати неможливими, хоча насправді ймовірність – питання відносне, адже згідно з останніми дослідженнями навіть найменш вірогідна подія відбудеться, якщо брати до уваги безкінечність часу і простору. Тим не менш, для простоти сприйняття поняття неможливого все ще зберігається для визначення подій з мінімальною ймовірністю, а поняття достовірного – навпаки, для опису подій, які обовʼязково відбудуться. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати вид події. На екрані міститься короткий опис нової для кожного етапу події. Тут же в описі міститься і її визначення, а школяреві залишається погодитись із ним або ж заперечити. Учень аналізує подію з точки зору логіки та своїх знань про оточуючий світ й те, як часто відбуваються ті чи інші події в ньому, яка вірогідність того, що описане дійсно трапляється часто, інколи або не трапляється ніколи. Відповідно до цього дає свою відповідь. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап завдання, до нової події. Користь від цього завдання полягає у тому, що учень з його допомогою вчиться не просто краще розуміти ймовірність як суто математичну тему, а застосовувати свої знання у повсякденному житті, визначаючи, наскільки точним або ж навпаки, малоймовірним є той чи інший розвиток подій, які, можливо, є важливими для життя або будуть такими в майбутньому. Наприклад, твердження, що поїзд запізнюється не є достовірним, адже не можна сказати, що це відбувається завжди; але й не є неможливим, адже час від часу поїзд може прийти пізніше терміну.