Досить часто, коли дитина довго працює з самими лише цифрами, у неї виникають питання на кшталт того, а чи взагалі математика може бути корисною у повсякденному житті. Раніше, коли учень вивчав самі лише базові основи, таке питання не було актуальним, адже рахувати, додавати й віднімати, визначати час, відстань або швидкість кожній людині доводиться щодня – хоча б при поході до магазину. Однак, із часом питання актуальності математики стає більш важливим. Однак, наразі учень вивчає мішані числа – а вони-то, як й знання про них, можуть сильно знадобитись. У цьому дитина пересвідчиться під час виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення умов задачки, які описуються максимально життєво. Наприклад, це може бути рецепт приготування чогось смачненького, де треба виміряти інгредієнти досить чітко та точно. В такому випадку без дробів або мішаних чисел, які визначають точну кількість чогось разом із частинами цілого, не обійтись. У задачці є питання, і дитина обчислює результат описаних дій та дізнається відповідь на нього, вписуючи у каркас, що міститься під виразом, всі частини мішаного числа: у окрему клітинку – ціле число, у окрему – чисельник та ще одна є для знаменника. Наприклад, необхідно дізнатись, скільки потрібно всипати ложок приправи у три літри супу, якщо відомо, що на два літри приходиться одна ложка. Всі дії по обчисленню учень проводить подумки, і вимагають вони більше розуміння цих процесів, ніж саме математичних здібностей. Коли дитина вводить потрібні цифри у каркас, то проходить на наступний етап. Кожен рівень супроводжується образами цікавих та милих персонажів, які прикрашають вправу.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.