Мішане число утворюється у кількох випадках. Перш за все, тоді, коли до дробової частини додається ціла. Крім того, це відбувається тоді, коли бракує певної частини одиниці, а ще – коли чисельник дробу більший, ніж знаменник, однак, якщо їх розділити, то залишиться остача. У ході виконання цього завдання дитина опрацьовуватиме випадки утворення мішаних чисел за допомогою текстових задач. Актуальність цього полягає у тому, що текстова задача описує досить правдоподібні життєві випадки, коли мішані числа дійсно можуть утворитись та бути використаними. Справа в тому, що чим більш докладними бувають математичні одиниці, з якими має справу учень, тим менш важливими для повсякденного життя вони є. Однак, мішане число дійсно може знадобитись – і у цій вправі дитина побачить, коли саме. Крім того, кожна задача – це окрема коротка історія, яка має сюжетну основу. Опрацьовувати ту чи іншу математичну тему за допомогою такої історії значно цікавіше, ніж за допомогою звичайних прикладів, які були більш актуальні на момент знайомства з темою. На екрані перед учнем міститься зображення задачі – нової для кожного етапу. У ній фігурують дроби. Школяр має виконати з ними ті операції, які потрібно, щоб визначити, чи формують вони, ці дроби, мішане число. Якщо, наприклад, чисельник є більшим, ніж знаменник, то зʼявляється ціла одиниця. При цьому дитині не обовʼязково дізнаватись точний результат – відповідь на питання задачі не завжди його передбачає. Наприклад, треба визначити, чи за умовами тексту взагалі утворюється мішане число, чи ні. Кожна задачка проілюстрована, а деталізовані малюнки додають цікавості виконанню вправи.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.