Текстові задачі є розповсюдженим та завжди актуальним форматом викладення інформації для математичних вправ. Задача має відразу потрійне значення. З одного боку вона має сюжетну основу, тож демонструє, як знання тої чи іншої теми можна використати у повсякденному житті при вирішенні цілком буденних проблем та питань. З іншого боку цей же сюжет є невеличкою історією, тож він описує події, героїв – і відтак є більш цікавим, ніж звичайні цифри. Нарешті, третя роль задачі полягає у закріпленні того чи іншого матеріалу. Справа в тому, що у рівнянні або прикладі все очевидно: порядок чисел та спеціальні символи дають зрозуміти, що необхідно зробити. У більшості задач просто розповідається історія, після чого ставиться питання, а дитина має сама вирішити, як розпорядитись наявними в сюжеті числами, який приклад скласти. При цьому розвʼязуватиме його учень подумки. На екрані міститься така задачка – нова для кожного наступного етапу вправи. У ній йдеться про степені, які називаються досить прямо, але дитина все ж сама має зрозуміти, що необхідно з цими даними зробити. Коли школяр виконає потрібні обчислення та піднесе вказану основу до наявного степеня, то впише у порожню клітинку результат цих обчислень – і пройде на новий етап до іншої аналогічної задачки. При цьому кожна задачка проілюстрована, і у цьому випадку малюнком не просто прикрашають текст, а є його супроводом, адже сюжетно повторюють те, про що йдеться в історії. Також на малюнках може зображуватися й додатковий персонаж з цього сюжету, в компанії якого дитина й розвʼязує задачку, а це посилює інтерактивність. Ця вправа підсумовує знання про степені та переводить їх у практичну площину.