Будь-яка тема, повʼязана з математикою, може бути представлена у вигляді розвиваючої гри, і ця вправа підтверджує це, адже у ході її виконання дитина буде за допомогою відсотків визначати, яку частину поля зафарбовувати, а яку – залишати без кольору. На екрані міститься зображення такого поля, яке розділяється на квадратики. Поле схоже на шахівницю або робоче поле у морському бої – кожен квадратик має свої координати, які залежить від стовпчика, що позначаться літерою, та від рядка, що позначається цифрою. Так першим, тобто найвищим лівим квадратиком є такий, який має координати А1. Літер десять, стільки ж і пронумерованих рядків. Тобто разом всього квадратиків у робочому полі сотня. Над полем міститься формулювання завдання, де вказується, скільки треба виділити квадратиків, а скільки – залишити. Коли школяр натискає на квадратик, той змінює колір і вважається виділеним. Дитина має почати з того квадрата, що вказується у завданні і заповнити відповідно з текстом потрібну кількість квадратиків кольором. Ігровий аспект цієї вправи проявляється у тому, що початковим квадратом далеко не завжди є А1. Частіше учень починає з іншого і рухається по робочому полю, ніби малюючи. Утворивши із зафарбованих квадратиків фігуру, яка складає правильний відсоток від загального розміру робочої зони, дитина проходить на наступний етап, де буде таке саме поле, але зміниться завдання. Таким чином учень бачить, що відсотки можна повʼязати з іншими темами, в тому числі і використати їх для гри. Ця вправа вчить дитину бути уважною та оцінювати розмір тої частини цілого, яка вказується у відсотках. А малюнок ілюструє, що означають ті ж «36%» або «59%». Дитина завдяки цьому краще розуміє відсотки, сприймаючи їх тепер не лише як цифри.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.