Таблиця – один із тих форматів подання інформації, з яким дитина познайомилась ще на самому початку вивчення математичної науки. Цей формат допоможе у вивченні й такої специфічної теми, як ділення на багатоцифрові числа або інші особливі випадки виконання цієї дії. На екрані перед учнем міститься зображення таблиці – нової для кожного наступного етапу завдання. Кожен рядок – той чи інший елемент окремого прикладу. Прикладом є кожен стовпчик. В першому рядку – ділене, в другому – дільник для нього, а в третьому – частка. Деякі клітинки у таблиці порожні. Школяр аналізує таблицю і кожен приклад окремо, після чого заповнює порожні клітинки. Ця вправа особлива тим, що на кожному етапі учень фактично стикається відразу з трьома прикладами, однак, завдяки вдалому формату подачі інформації, опрацювати їх не так вже складно. В одному прикладі бракує діленого, і дитина має помножити частку на дільник; в іншому прикладі, тобто в іншому стовпчику, бракує частки – там треба виконати саму дію ділення; в третьому стовпчику бракує дільника – і учень має розділити ділене на частку. Таким чином школяр тренується опрацьовувати приклади з дією ділення з різних точок зору, що робить ці знання та навички більш цілісними. Крім того, у різних клітинках можуть бути математичні одиниці різного характеру. Наприклад, в одному прикладі можуть бути дроби, цілі числа, ще й числа зі знаком «мінус». Тож дитині доводиться подумки виконувати операції з ними. Коли кожна клітинка отримає своє число, то учень пройде на новий етап до іншої подібної таблиці. А для того, щоб візуально всі ці клітинки та числа не зливались перед очима учня, таблиця зображується у різних кольорах, що також і робить завдання більш приємним естетично.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.