Робота з числовою прямою дає можливість учню краще орієнтуватись у числах та нових математичних одиницях, з якими школяр знайомиться під час вивчення математичної науки. Наприклад, числова пряма допоможе дитині зрозуміти, яке місце серед інших чисел посідають такі, що мають і цілий, і дробовий компоненти. На екрані є зображення числової прямої – нового її варіанту для кожного наступного етапу вправи. В залежності від того, з чим доведеться мати справу учню, подається інший шматочок прямої, наприклад, від «0» і до «4», або від «2» і до «7». Над прямою є кілька мішаних чисел. Вони містять у собі ціле число та звичайний дріб. Дитина має розмістити ці числа на прямій на правильних для них місцях. Між цілими одиницями містяться умовні позначки, які означають частинки цілого, тож розміщення має бути точним. Наприклад, якщо йде мова про число з цифрою «3» в якості цілого числа та дробом з двійкою на місці чисельника й пʼятіркою на місці знаменника, учень має зрозуміти про нього кілька важливих моментів. По-перше, це число є більшим, ніж трійка, але меншим, ніж четвірка і розташовується між ними. По-друге, числову пряму між цими цілими числами розділено якраз на пʼять однакових відрізків, які означають знаменник. Залишається лише зорієнтуватись за чисельником та розмістити мішане число на другій ланці. Коли школяр розміщує по своїх місцях всі мішані числа, то проходить на новий етап вправи, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншими числами для опрацювання. При цьому акцент робиться на розумінні цих чисел: якщо між двома цілими є парна кількість «кроків», то якщо знаменник дробової частини мішаного числа дорівнює двійці, це мішане число треба розмістити на середині цього відрізка.
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.