Степінь є досить корисним інструментом, який використовується для зображення кількості того, скільки разів число було перемножено саме на себе. Випадки, коли взагалі це відбувається, хоча й зустрічаються не на кожному кроці, але все ж трапляються, тож степінь є актуальним математичним інструментом. Однак, при практичній роботі з ним необхідно розуміти значення степеня, адже він лише позначає кількість множників, але не є добутком. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити значення степеня, тобто обчислювати, який добуток має вираз, котрий було позначено у цьому форматі. На екрані перед школярем міститься зображення числа, піднесеного до степеня. Як число, так і степінь нові для кожного етапу, але вони здебільшого невеликі. Учень має зрозуміти результат цілого прикладу, зображеного таким чином. Наприклад, якщо зображено четвірку у третьому степені, це означає такий вираз: «4х4х4». Важливо, щоб дитина розуміла: цифра, яка означає степінь, не є множником. Вона не перемножується з тим числом, до якого дописується (тобто для цього випадку не можна вважати, що «4х3»), але показує лише кількість множення числа саме на себе. Відповідно, добутком є число «64». Дитина бачить число, піднесене до степеня, після чого розшифровує його, розуміючи, скільки разів треба перемножити його саме на себе – і робить це подумки. Під робочою зоною з цим числом є кілька варіантів відповіді. Вони слугують водночас і орієнтиром, і тим, що має перешкодити дитині, адже поряд із правильним варіантом є як раз результат множення числа на його степінь, тобто варіант найбільш розповсюдженої помилки, яку треба запамʼятати, аби не допускати її в майбутньому.