Відсотки можуть використовуватися по-різному, і завдяки цій вправі школяр познайомиться з різноманіттям ситуацій, для яких знання цієї теми є корисним.
Перед учнем – умови задачі. Під текстом є два варіанти приладу, що виражають послідовність дій, яку потрібно виконати для знаходження відповіді на питання. Один варіант правильний, а інший – ні. Дитина має зрозуміти, на яких місцях у прикладі мусять бути числа із задачі. Наприклад, загальна кількість об’єктів – це перше ділене. Це число означає умовне ціле як сукупність об’єктів для опрацювання, тобто 100%. Дільником має бути частка, котра залишиться після ділення числа, яке виражає частину умовного цілого, на сто (адже всього завжди є 100%). У хибному варіанті числа у прикладі мають інший порядок виконання дій. Приклад: якщо відомо, що 264 коня із 600 є скаковими, то ці 264 спочатку треба розділити на 100. Буде 2,64. Потім треба 600 розділити на 2,64, і остаточна частка після цього – число 0,44, а це 44%.
Виконання цього завдання дасть учню можливість навчитися використовувати відсотки для вирішення цілком зрозумілих життєвих ситуацій, коли потрібно дізнатися співвідношення загальної кількості об’єктів до певної частини.