Бісектриса — це пряма, яка за визначенням ділить кут, крізь який вона проходить, на дві рівні між собою кути. У процесі виконання цього завдання дитина матиме справу з різноманітними випадками, коли з точки перетину двох прямих, де утворюється кут, виходить ще кілька прямих.
У формулюванні завдання вказується розмір кожного з кутів, які потрібні для знаходження невідомого. Наприклад, подається величина великого кута та одного з менших, які формуються шляхом розділення початкового кута бісектрисою. Школяр, спираючись як на знання властивостей куті та бісектрис, так і на вказану в завданні інформацію, виконує потрібні обчислення для знаходження невідомого кута. Результат обчислення треба ввести в порожню клітинку під зображенням кутів.
Виконання цього завдання дозволяє учню навчитися впевнено працювати з випадками, коли крізь кут проходить ще одна лінія або навіть кілька.
Учень/чениця формулює: властивості; розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів.
Учень/учениця використовує властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.
Учень/учениця наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур.
Учень/учениця пояснює, що таке рівні фігури; формулює означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника.