Досі дитина працювала лише з окремими поодинокими точками на координатній площині. У процесі виконання цього завдання школяр тренуватиметься працювати вже з цілими малюнками. Суть роботи полягає в тому, що точки з конкретними координатами на площині об’єднуються між собою в цілісний малюнок.
Ба більше, на кожному етапі дитина має утворити малюнок, що збирається з двох самостійних елементів, і кожен має свій набір точок із координатами. Перед учнем — координатна площина, поки що порожня. З обох боків — набір координат для різних точок. Усі точки в одному наборі належать одній ілюстрації. Дитина натискає на число, яке активує відповідний набір, аби вони не перепліталися. Наприклад, дитина хоче почати з першого малюнку. тоді вона натискає на число 1 під зображенням площини й починає послідовно будувати всі точки, що містяться у відповідній групі, тобто під числом «1». Точки самі об’єднуються за допомогою ліній, коли прямих, а коли — таких, що мають вигин. Побудувавши точки для обох фігур, дитина намалює їх і утворить цілісну ілюстрацію.
Виконання цієї вправи покращить увагу та вміння працювати з великою кількістю точок для побудови.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.