Для математики властивим є використання конкретних чисел. Вони на письмі виражаються у вигляді поєднання цифр, з якими дитина почала знайомство ще від початку вивчення цієї науки. З часом дитина також помітила, що у вирази додають і літери. Їхнє значення дещо відрізняється.
Літери ховають певні числа, але невідомо, які саме. Єдине загальне для всіх таких виразів правило стверджує, що в рамках одного виразу одна літера може позначати лише одне умовне невідоме число, тому з ними можна далі працювати, наприклад, додаючи числа, що до цих літер «приєднуються». Відповідно, вираз, що містить лише числа, вважається числовим, але варто туди додати лише одну літеру, як він вважатиметься буквеним. У процесі виконання цього завдання дитина навчитися розпізнавати такі вирази. Дитина серед кількох виразів виділяє той, який відрізняється за названим критерієм з-поміж інших, наприклад, він є єдиним буквеним серед числових або навпаки.
Після цього дитина вказує назву виділеного виразу, що дозволить краще запам’ятати різницю між ними.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.