Дитина вже вивчила пропорційний зв’язок між парами чисел, що певним чином відносяться одне до одного. Тепер настав час продемонструвати свої знання та привести їх у практичну площину застосування за допомогою цієї вправи, у процесі виконання якої дитина буде самостійно створювати пари чисел, що відносяться одне до одного, керуючись правилами пропорційності.
Перед учнем міститься зображення однієї такої пари чисел — іншої для кожного наступного етапу. З іншого боку від знаку рівності треба утворити пару з такою ж пропорцією. Єдиний орієнтир — варіанти чисел, що продаються нижче. Школяр аналізує ці варіанти та знаходить два такі, що однаково більші або менші, ніж числа в наданій початково парі. Після цього залишається лише перемістити ці числа в порожні клітинки.
Складність цього завдання полягає в тому, що потрібно підібрати відразу два числа, аналізуючи той зв’язок, що є між ними. Варіантів більше, тож дитині необхідно навчитися аналізувати пропорцію комплексно, для цілого виразу відразу.