Числа можуть по-різному співвідноситись між собою, що дитина неодноразово бачила під час виконання вправ, які були пов’язані з іншими темами. Це завдання акцентує увагу на тому, що співвідношення між двома парами чисел може бути тотожним, навіть якщо ці числа в обох парах абсолютно різні. Наприклад, співвідношення в парі 9:3 та 27:7 однакове, і тому ці пари є еквівалентними, бо в них обох перше число втричі більше другого.
Перед учнем на екрані міститься зображення одного такого відношення чисел у центрі та кількох варіантів, що претендують на роль еквівалентів до нього — внизу. Для того, щоб виявити еквівалентність, не обов’язково знаходити частку при діленні одного числа на інше. Достатньо зрозуміти закономірність і просто між числами, що входять до складу цих виразів.
Наприклад, якщо перше число першого виразу вдвічі більше, ніж перше число другого, то і друге число першого виразу має бути вдвічі більшим, ніж друге число в другому виразі. Тобто між ними спостерігають пропорційний зв’язок, суть якого дитина зрозуміє завдяки цьому завданню.