Рівняння, з якими досі мала справу дитина, могли бути великими, багатоелементними, містити різні дії, числа, що потрібно піднести до степеня тощо. Однак невідомий компонент завжди був один, хай навіть він повторювався в рівнянні кілька разів.
У процесі виконання цього завдання дитина стикатиметься з виразами, що містять кілька різних невідомих, кожен із яких ховається за своєю літерою, що робить це завдання значно складнішим, ніж попередні. Ці невідомі компоненти містяться з обох боків від знаку рівності. Рівняння має вигляд формули скороченого множення, що є єдиним способом знайти правильну відповідь на питання про невідомі числа. Дитина аналізує рівняння та розуміє, яку формулу воно зображує. У виразі є числовий компонент і є літери – невідомі. Дитина розуміє зв’язок між ними та добирає, які числа згідно з формулою скороченого множення могли б бути на місцях невідомих чисел. Підібравши правильні варіанти, учень записує їх у відповідні клітинки під рівнянням. Для того, щоб виконати це завдання, потрібна не стільки концентрація та пам’ять, скільки розуміння формул.
Тому це завдання має також важливу ігрову сюжетну основу, щоб дитині було цікаво працювати: учень грає роль помічника детектива, який намагається розшифрувати код до сейфа.
Учень/учениця розв'язує вправи, що передбачають знання формул скороченного множення.
Учень/учениця вміло користуються властивостями додавання/віднімання, группування, формулами.