Вміння працювати з координатною площиною можна використати не лише для вивчення тих чи інших математичних тем, а і для розваги. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати знання цієї теми для гри в морський бій.
Поле, на якому розміщуються кораблики суперників, має вигляд типової чверті координатної площини з тою тільки різницею, що ось «х» є числовою, а от ось «у» є буквеною. Перед школярем дві такі робочі, тобто ігрові зони, на яких розташовані кораблики. Кожна належить тому чи іншому персонажу. Дитина бачить, що над полем є набір ходів. Кожен хід — поєднання літери та цифри, тобто координати точки пострілу. Дитина має позначити на ігрових зонах суперників точки, куди ті стріляли, після чого — визначити переможця. Учень має не заплутатися і відмічати ходи у відповідних ігрових зонах. Набір пострілів одного гравця треба послідовно позначити на ігровому полі іншого, адже між ними відбувається ігрова «стрілянина».
Виконання цього завдання дозволить дитині навчитися працювати з координатною площиною навіть тоді, коли вона прийматиме досить нетиповий вигляд, що лише закріплює знання цієї теми.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.