Приклади з дією ділення здебільшого спрямовані на те, щоб дитина в результаті виконання цієї дії знайшла частку, тобто результат ділення. Та для більш повного розуміння природи цієї математичної дії важливо навчитися також знаходити ділене та дільник. Цьому і присвячено виконання даного завдання. Однак воно має формат не просто прикладу, а подається у вигляді гри.
На екрані перед учнем — загадка, яка у формі тексту передає приклад. Подаються ділене та частка, а от дільник учень має вписати в текст сам. Також поряд із робочою зоною міститься зображення персонажів, яким, згідно з умовами гри, дитина й має допомогти доповнити текст потрібним числом. Школяр читає загадку та розуміє, яке число є діленим, а яке — часткою. Щоб знайти дільник, потрібно перше число розділити на друге. Дитина робить це подумки, після чого вписує в порожню клітинку результат своїх обчислень.
Відсутність каркасу традиційного прикладу не лише урізноманітнює вправу, а і стимулює більшу концентрацію учня, якому доводиться працювати з числами виключно «в голові».
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.