Ця вправа продовжує тренування дитини в роботі з числовою прямою. Цього разу школяру пропонується визначати знак перед числом, то те, чи є воно від’ємним або додатним.
Перед учнем міститься ділянка числової прямої з різними елементами. На числовій прямій є літера, яка символізує невідоме число. Дитина має орієнтуватися за іншими числами на прямій, щоб зрозуміти, чи є це невідоме від’ємним, чи все ж воно — додатне число. Для цього потрібно Знайти числа-орієнтири, наприклад, нуль. Усі числа після нього є додатними, а перед ним — від’ємними. Крім того, на прямій подається ще одне число зі знаком, щоб учень зрозумів, як зображується пряма цього разу, чи має вона типову форму, коли від меншого до більшого пряма йде зліва направо. Під прямою є права персонажів, і кожен пропонує свій варіант того, яким є число, що ховається за літерою. Дитина вибирає правильний варіант, після чого проходить на новий етап.
Виконання цього завдання дасть дитині можливість швидко та правильно визначати знак перед числом за його співвідношенням з іншими числами.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.