Дитина вже знає, що розмах вибірки — це різниця між найбільшим та найменшим числами у вибірці. У процесі виконання цього завдання дитина доповнювати числову послідовність розмахом до неї ж.
Перед школярем міститься зображення потягу, кожний вагончик якого має на собі інше число. Усі разом вони утворюють числову вибірку, яка спочатку розташовуються хаотично. У ній є максимум та мінімум, і дитина має просто знайти ці два числа, після чого від більшого відняти менше. Різниця й буде розмахом вибірки. Школяру залишається знайти вагончик із відповідним числом серед варіантів, що перебувають під поїздом, після чого перемістити його в кінець цієї композиції, що пройти на наступний етап завдання, де на учня чекатиме інша вибірка чисел.
Ця вправа має особливий акцент на ігровій формі, щоб учню було цікаво рухатися між етапами завдання. Знайти розмах вибірки досить просто, але важливо розвинути це вміння, адже у вибірках числа не розташовуються в правильному порядку відразу, ці послідовності завжди треба додатково упорядковувати, щоб уже після цього знаходити різницю між найбільшим та найменшим.