Вираз, що містить один невідомий елемент (змінну), що подається кілька разів із різними коефіцієнтами, називається многочленом, і в процесі виконання цього завдання дитина навчиться виконувати з такими виразами прості дії.
Перед учнем міститься малюнок, що зображує підводний світ. Є водолаз, є коштовна перлина й кілька інших яскравих елементів. А також є многочлен, і над цією композицією міститься формулювання завдання, де вказується інший подібний вираз та стосунки, які між цими многочленами є. Наприклад, той, що міститься на екрані у якості частини ілюстрації, є результатом додавання до того, який перебуває в завданні, та ще одного многочлена, який є невідомим доданком. Тоді дитина має використати правило знаходження невідомого доданка, від суми віднявши відомий доданок. Під малюнком є кілька варіантів невідомого многочлена, і школяр вибирає правильний та переміщує до ілюстрації.
Це завдання тренує вміння дитини виконувати різні дії з многочленами, надаючи приклади в цікавій формі, адже потрібно не просто додати або відняти, а знайти невідомий компонент виразу.