Досить часто різні магазини пропонують знижки на свої товари. Іноді такі пропозиції дійсно вигідні для покупців, іноді — лише привертають їхню увагу. А час від часу магазини пропонують клієнтам самостійно обрати варіант знижки.
Перед учнем міститься зображення задачі, що описує таку ситуацію. Учень бачить суму, яку потрібно заплатити без знижки за ті чи інші покупки. Їх може бути кілька, а різні умови знижки передбачають різний відсоток залежно від того, скільки речей купила людина. Тож учень розглядає відсоток знижки по кожному з варіантів, для чого необхідно вдатися до докладного аналізу. Наприклад, якщо друга покупка значно дешевша, ніж перша, то краще зекономити 35 % на суму загальних витрат, ніж 40 % лише на другу покупку, а якщо вартість кожного з предметів перевищує 200 гривень, то звичайна знижка в 30 гривень взагалі не має братися до уваги.
Важливо правильно обчислити ймовірну вигоду від такого рішення, аби вибрати максимально економний варіант. Цим і займеться дитина в процесі виконання цього завдання.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.