Ця вправа відкриває тему рівнянь, пропонуючи учню навчитися серед кількох виразів знаходити такий, що відрізняється від інших — потрібне рівняння не має рішення. Невідома частина рівняння, що ховається за літерою, є коренем. Розв’язати рівняння — значить знайти, чому дорівнює цей корінь. Деякі рівняння кореня не мають, і це завдання знайомить із такими випадками.
Учень бачить перед собою трійку нових для кожного етапу рівнянь. Для того, щоб зрозуміти, що одне з них не має кореня, дитина має розв’язати кожне. Структура рівнянь, з якими працює дитина однакова: з кожного боку від знаку рівності міститься невідомий буквений компонент. Дитина знаходить його значення для кожної сторони. Якщо значення не збігаються, знак рівності є неправильним, і це рівняння не має розв’язку. Наприклад, якщо в результаті виконання всіх математичних дій виявляється, що з одного боку від знаку рівності «х=4», а з іншого «х=0», то дитина має вибрати це рівняння.
Ця вправа дозволить дитині зрозуміти структуру рівнянь та познайомить її із правилами їх створення.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.