Дитина, яка довго займається математикою, може знудитися від чисел, з якими постійно доводиться працювати. Для того, щоб цього не сталося, математичні вправи, що присвячені тотожним темам, мають різний спосіб оформлення та механіку виконання. Це завдання пропонує продовжити вивчати способи взаємодії чисел.
Перед учнем міститься зображення специфічної формули, де замість елементів прикладу — літери, а от результат математичної дії вже числовий. Школяр має зрозуміти, які числа ховаються за літерами. Для кожної з букв є кілька варіантів. Дитина вивчає їх та вибирає з кожної групи по одному. Особливу увагу тут треба звертати на число, що є остаточним результатом. Наприклад, якщо дія прикладу — додавання, а сума — число «2 989», то школяр має орієнтуватися на це число, аби зробити правильний вибір, виділивши, скажімо, «2 009» з першої групи та «980» — з другої.
Шукаючи числа таким чином, дитина навчиться швидше їх підбирати під потрібні умови, а це знадобиться для виконання більш складних вправ у майбутньому.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.