Системи лінійних рівнянь є цілісними структурами, але іноді навіть взаємодії між рівняннями, коли «х» та «у» для обох виразів є однаковим, не досить для того, щоб знайти відповіді. Тому можна вдатися до графічного методу.
Для цього учень замість того, щоб виконувати обчислення для пошуку «х» та «у», аналізує графік із двома прямими. Дитина знаходить координати за обома осями та подумки вставляє їх на місце невідомих, після чого перевіряє, чи дійсно вирази є правильними з цими числами. Після цього залишається лише вписати в порожні квадратики в робочій зоні правильні відповіді.
Виконання цього завдання є корисним для того, щоб дитина навчитися більш ефективно працювати з координатною площиною. Тепер дитина навчиться вже не просто будувати на ній прямі, а й аналізувати вже наявні лінії та точки, щоб їх переводити в числові вирази. А це робить знання поданого матеріалу більш цілісним, а також дозволяє учню навчитися краще орієнтуватися в системах рівнянь, розпізнавши, яке з них котру з прямих описує.
Учень/учениця пояснює, що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця знає скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними.