Коли дитина все більше й більше заглиблюється у вивчення математики, ця наука поступово перестає бути чимось практичним, що можна пов’язати з буденним життям. У свідомості дитини з’являється помилкове враження, нібито математика — суто академічна дисципліна, яка може бути корисною лише задля того, щоб отримати високий бал на іспиті. Ця вправа відкриває цикл завдань, що мають розвіяти цей міф.
У процесі виконання цього завдання дитина читатиме комікс, що показує ту чи іншу цілком життєву ситуацію, наприклад, медсестра розповідає про те, як вона лікує пацієнта. Для того, щоб ліки подіяли максимально ефективно, їх треба приймати з певною періодичністю. Вказується час першого прийому, а далі дитина має самостійно обчислити, коли потрібно пити ці ліки за рецептом. Тож учень використовує математику для вирішення цілком життєвого питання.
На кожному етапі така задача буде новою, з іншими числами й діями, що слід застосувати для її розв’язанні, а також — з іншим ілюстративним оформленням. Це робить математику більш цікавою для дитини і, що важливо, також більш прикладною.
Учень/учениця наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій.