Координатна площина використовується для кількох різних цілей. З її допомогою можна визначати місцеположення точок, які можуть бути як самостійними, так і утворювати частину структури тої чи іншої фігури або навіть ілюстрації. Крім того, координатну площину можна використовувати для взаємодії з геометричними фігурами. У процесі виконання цього завдання школяр робитиме це, шукаючи середину відрізків за координатами такої точки.
Перед учнем — координатна площина, на якій зображується відрізок. Він обмежується з обох боків точками, чим відрізняється від променя (безкінечного з одного боку) та прямої (безкінечної з обох боків). Школяр знаходить середину відрізка за допомогою прямої, вимірюючи значення по різним осям. Під зображенням площини з відрізком є координати ймовірної точки її середини. Дитина має вказати там число, якого бракує.
Виконання цієї вправи дозволить учню краще засвоїти тему координатної площини, використовуючи її оригінальним способом, але з користю для опрацювання відрізків.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.
Учень/учениця наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця пояснює, що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця знає скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті.