Коли прямі пересікаються, вони утворюють кути. Для того, щоб назвати кут, можна використати різні формати. Наприклад, точки на цих прямих та точку їх перетину. Або можна використати лише назви цих прямих. У процесі виконання цього завдання дитина працюватиме з другим форматом подання інформації.
Перед учнем міститься зображення кількох прямих, які перетинаються між собою. Деякі сформовані кути називаються, деякі — ні. Під зображенням міститься кілька кутів, що називаються за прямими, які використовуються для їхньої побудови. Учень має пам’ятати, що в такому випадку слід шукати менших із кутів між прямими. Для того, щоб знайти його, дитині необхідно використати знання про властивості кутів та виконати послідовність обчислень. Наприклад, відомо, що один із двох суміжних кутів має величину 35 градусів. Оскільки суми двох таких кутів завжди дорівнює 180 градусам, інший має величину 145 градусів. А вертикальні кути рівні.
Виконання цього завдання дозволяє учню навчитися обчислювати величини кутів за допомогою візуального зображення прямих, що перетинаються.
Учень/учениця пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками.
Учень/учениця формулює: означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.