Опис завдання
Формул скороченого множення, які б допомагали значно зменшити роботу під час обчислення багатоелементних виразів, є кілька, й одна з них — квадрат суми.
Перед учнем міститься такий вираз, який має у першій половині формули конкретні числа, а в другій — порожні клітинки на місці чисел, хоча буквені компоненти залишаються на своїх місцях і грають роль орієнтирів для використання формули квадрата суми. Дитина має згадати, що квадрат суми, тобто два числа, між якими є знак додавання, які забрані в круглі дужки та піднесені в другу степінь, виглядає як квадрат першого числа, до якого треба додати перемножені числа, на які також множиться двійка, а до цього треба додати ще і квадрат другого числа. Тож дитина просто підносить у другу степінь потрібні числа та серед варіантів, що подаються під виразом, вибирає числа, аби перенести їх у порожні відповдіні клітинки.
Якщо, працюючи з різницею квадратів, дитина мала лише схвалити або спростувати правильність різних виразів, що подавалися як взірець відповідної формули, то це завдання пропонує учню самому долучитися до укладання таких виразів.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця розв'язує вправи, що передбачають знання формул скороченного множення.
Учень/учениця вміло користуються властивостями додавання/віднімання, группування, формулами.
