Формул скороченого множення, які б допомагали значно зменшити роботу під час обчислення багатоелементних виразів, є кілька, й одна з них — квадрат суми.
Перед учнем міститься такий вираз, який має у першій половині формули конкретні числа, а в другій — порожні клітинки на місці чисел, хоча буквені компоненти залишаються на своїх місцях і грають роль орієнтирів для використання формули квадрата суми. Дитина має згадати, що квадрат суми, тобто два числа, між якими є знак додавання, які забрані в круглі дужки та піднесені в другу степінь, виглядає як квадрат першого числа, до якого треба додати перемножені числа, на які також множиться двійка, а до цього треба додати ще і квадрат другого числа. Тож дитина просто підносить у другу степінь потрібні числа та серед варіантів, що подаються під виразом, вибирає числа, аби перенести їх у порожні відповдіні клітинки.
Якщо, працюючи з різницею квадратів, дитина мала лише схвалити або спростувати правильність різних виразів, що подавалися як взірець відповідної формули, то це завдання пропонує учню самому долучитися до укладання таких виразів.
Учень/учениця розв'язує вправи, що передбачають знання формул скороченного множення.
Учень/учениця вміло користуються властивостями додавання/віднімання, группування, формулами.