Дві формули скороченого множення відрізняються лише знаками. Перша — квадрат різниці, а друга — квадрат суми. При використанні цих формул важливо не заплутатися, звернувши увагу на ці відмінності і, головне, на те, як відрізняються варіанти виконання виразів залежно від цього.
Перед дитиною міститься зображення виразу, що використовує одну з цих формул. Вираз застосовує формулу для обчислення конкретних чисел і буквених елементів. Дитина має за допомогою аналізу знаків зрозуміти, яку формулу слід використати на конкретному етапі. Після цього школяр аналізує ту частину виразу, що перебуває з іншого боку від знаку рівності. Вона, ця частина, є неповною. Деякі елементи містяться там на своєму місці і формують каркас формули, але інші — пропущені, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає в тому, щоб вставити туди потрібні символи.
Рухаючись між етапами завдання, дитина навчиться відрізняти квадрат суми і квадрат різниці, тож більше учень не буде їх плутати.
Учень/учениця розв'язує вправи, що передбачають знання формул скороченного множення.
Учень/учениця вміло користуються властивостями додавання/віднімання, группування, формулами.