Попередні завдання допомогли дитині засвоїти теоретичну базу теми відношення чисел та навчитися використовувати її для практичного утворення пропорційно пов’язаних пар таких виразів. Це завдання — одне з тих, що дають відповідь на питання про використання цих знань і вмінь у повсякденному житті.
У процесі виконання вправи учень познайомиться з поняттям масштабу, що застосовується в картах і планах місцевості. На екрані перед учнем міститься така карта, на якій позначена відстань між двома точками, наприклад, між двома містами. Відстань подається в сантиметрах, а у формулюванні завдання вказується масштаб, тобто пропорційне відношення розміру карти до реальних відстаней у кілометрах. Дитині треба перевести сантиметри у у кілометри, користуючись цим масштабом.
Наприклад, якщо він дорівнює 1:10 000 000, то один сантиметр дорівнює на карті десяти мільйонам сантиметрів у реальному житті, тож 4,5 сантиметрів буде дорівнювати 45 000 000 сантиметрам, а це 450 кілометрів, і дитині потрібно не лише зрозуміти тему масштабів, а й потренуватися в перетворенні одиниць виміру.