Різноманіття випадків лінійних рівнянь надає можливість використовувати різні методи їх розв’язанні. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься користуватися методом додавання, який є можливим тоді, коли коефіцієнти при одній змінній протилежні.
Перед учнем міститься система таких рівнянь. Школяр почленно додає ці вирази. У результаті залишається рівняння з однією змінною. Дитина досить легко дізнаються її значення, після чого залишається лише використати відомий елемент для обчислення невідомого коефіцієнту, повернувшись до початкового вигляду системи. Після цього дитина вписує результати своєї роботи в каркас відповіді під рівняннями.
Виконання цього завдання дозволяє дитина на практиці закріпити свої знання методу додавання для розв’язання систем рівнянь. Водночас усі обчислення дитина проводить подумки, тож вправа є корисною також для розвитку пам’яті, зосередженості та уваги.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).
Учень/учениця наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця пояснює, що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця знає скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними.