Лінійні функції не просто є специфічними математичними виразами. Їхнє значення полягає в тому, щоб описувати координати точок на площині. Тобто вираз функції описує місцеположення цих точок і прямих, які можна через них провести.
Ця вправа дасть дитині змогу навчитися визначати ті варіанти аргументу та функції, які підходять для конкретного випадку. Учень бачить лінійну функцію, а під нею — кілька точок із різними координатами. Дитина має підставити числа для абсциси та ординати у вираз. Якщо після цього він залишається правильним, то точка підходить для цієї функції, а якщо ні — не підходить.
Виконання цього завдання дасть дитина можливість навчитися вже не просто визначати, чи має функція розв’язок, а й добирати серед кількох варіантів той, що дійсно підходить для цього виразу.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).