Виконуючи ділення та множення з дробами, дитина здебільшого шукає конкретну відповідь на кожен приклад. Ця вправа пропонує використати одне число для того, щоб порівнювати кілька абсолютно різних виразів із ним.
Перед учнем є набір виразів, які містять у собі різноманітні дроби: звичайні, мішані тощо. Дії в цих прикладах теж можуть відрізнятися, наприклад, в одному прикладі є лише множення і три множники, у другому — ділення і два дільники й одне ділене, інший вираз. Над цим набором зовсім різних прикладів є формулювання завдання, у якому називається певне число-орієнтир. Необхідно вибрати ті вирази, які дають число, що є більшим або меншим (залежно від конкретного етапу завдання) за це число. Це число певною мірою об’єднує всі ці вирази та стимулює порівнювати їх між собою. Дитина виконує вказані там дії, знаходить результат до кожного з прикладів та виділяє потрібні.
Не обов’язково обчислювати відповідь для цих прикладів, достатньо пересвідчитись, чи є вона більшою, чи меншою, ніж вказано в завданні число, що розвиває вміння краще орієнтуватися у дробових числах.