Найчастіше дитина розв’язує рівняння заради самого результату, тобто лише для того, щоб дізнатися, що за число ховається за невідомим буквеним компонентом виразу. Набагато цікавіше, якщо потім із цими результатами потрібно зробити щось ще, наприклад, використати їх тим чи іншим чином для розв’язання головоломки.
Такий формат має це завдання, де на кожному етапі дитина бачить перед собою цілу низку рівнянь. Усі вони досить прості: в одному виразі може бути лише дві-три дії, кожне рівняння ускладнене лише однією особливою фігурою, наприклад, лише одним виразом у круглих дужках. Тому визначити невідомий буквений компонент досить легко. На цьому завдання не закінчується. Рівняння потрібно розташувати в певному порядку, адже кожне відповідає тій чи іншій літері. Разом вони формують слово, і правильний порядок прикладів дасть можливість це слово «написати» без помилок.
На кожному етапі слово інше, але воно завжди означає назву виду тварини, яка живе десь в Африці. Така тематична цілісність робить вправу більш цікавою для дитини.