Координатна площина корисна тим, що вона фактично є способом розмітки двовимірного простору. На ньому у свою чергу будуються геометричні фігури відповідного виду, наприклад, трикутники, квадрати, прямокутники тощо. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити площу або периметр таких фігур.
Перед школярем міститься зображення такої фігури, яка розміщена на координатній площині. Точки, де перетинаються сторони фігури, мають певні координати. Важливо, що сторони фігури не вказано. Натомість дитина має використати координатну площину як знаряддя для виміру сторін фігури, щоб знайти площу або периметр її. Під зображенням координатної площини є каркас відповіді, де вказується, що необхідно знайти цього разу. Тобто дитина має не лише обчислити довжину сторін, а й використати потрібні правила, скажімо, для знаходження площі прямокутника на одному рівні або периметра квадрата — на іншому.
Виконання цього завдання вчить учня використовувати вміння працювати з координатною площиною для геометрії.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).
Учень/учениця класифікує трикутники за сторонами і за кутами.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.