Досі дитина працювала з різними числами для того, щоб згадати різноманіття способів їхнього зображення та те, які ознаки числам взагалі властиві. Наступний крок на шляху до оволодіння цією темою — порівняння чисел, що належать до різних видів, хоча вони зовні можуть бути схожими, що переводить вміння працювати з різними за форматом числами в більш практичну площину.
Перед дитиною міститься два числа, які можуть здатися досить подібними, наприклад, «5,16» та «5,(16)», які відрізняються наявністю в другого лише однієї деталі — круглих дужок. Школяр має згадати, що ця деталь означає взагалі та як вона відображається на цьому числі. Після цього учню слід порівняти ці числа та визначити, що друге є більшим, ніж перше. Для того, щоб знаходити правильний результат у прикладах, необхідно спершу правильно зрозуміти числа, які там можуть бути, і ця вправа дає можливість таке розуміння отримати.
Така робота з деталями досить важлива, адже в математиці немає «випадкових» символів, і роль кожного з них є значною настільки, що може докорінно змінити значення числа, з яким цей знак пов’язується.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.