Якщо ціле число збільшується зі зростанням кількості розрядів, то дріб оцінюється лише за тим, яка цифра міститься в розряді, що ближчий до коми, котра умовно розділяє цілу та дробову частину числа. Тобто «0,49» є більшим числом, ніж «0,3898909», адже перший дріб ближчий до цілого. Якщо ж до цієї системи порівняння додати й наявність від’ємних чисел, якими можуть бути і дроби, порівнювати їх стає зовсім нелегко.
Ця вправа дає дитині можливість попрактикуватися в цьому за допомогою числової прямої, яка є зручним засобом візуалізації порядку чисел. Перед учнем міститься зображення числової прямої з кількома дробами. Серед них є як додатні, так і від’ємні, і вони досить сильно відрізняються між собою. Початково всі вони розташовані хаотично, і завдання, яке ставиться перед школярами, полягає в тому, щоб перемістити їх на свої місця. Спочатку учень порівнює від’ємні дроби, пам’ятаючи, що кожен із них є тою чи іншою частиною числа «-1». А потім уже можна переходити до додатних.
Дріб — це частина цілого, тож порівнювати їх слід не так, як звичайні числа, і завдяки цій вправі дитина дізнається про особливості такого порівняння.